Aileden gelen karma ne demek? “Aileden gelen karma ne demek?” sorusunu ilk kez bir arkadaşımın ağzından duymuştum. O gün Ankara’da, Kızılay’da küçük bir kafede oturuyorduk. Dışarıda gri bir hava vardı, içeride kahve kokusu… O da elindeki bardağı çevirip duruyordu ve şöyle demişti: “Ben neden hep aynı aile dinamiklerini yaşıyorum, sence bu aile karması mı?” O an biraz garip gelmişti açıkçası. Ekonomi okumuş, verilerle, tablolarla büyümüş biri olarak her şeyi sebep-sonuç ilişkisiyle açıklamaya alışmıştım. Ama aile meselesi öyle bir şey değil. Ne tamamen veriyle açıklanabiliyor ne de tamamen mistik bir çerçeveye sığıyor. Sonra zamanla şunu fark ettim: İnsan bazı kalıpları sadece…
Yorum Bırak